שליחויות לחנויות – איפה זה בא לידי ביטוי במחיר?
כל חנות צריכה היום לספק לצד המענה הרגיל שלה גם אופציה של שליחויות. זה הקורונה שגרמה את המהפך הזה ולימדה אותנו שניתן למכור ולקנות כל דבר גם מרחוק. בין אם מדובר על הזמנות טלפוניות ובין אם אלו קניות מקוונות – החנות צריכה שירות שליחויות לחנויות. אך כמובן ששירות השליחויות כרוך בעלות בלתי מבוטלת, דבר שמשפיע גם על העלות של המוצרים בסופו של דבר.
מחירי משלוח – כפי שמוצגים ללקוח
כל הזמנה שנשלחת במשלוח כרוכה בעלות. ותמיד צריך מישהו לספוג אותו. כמו כן צריך לזכור שבעל עסק יחתור תמיד לפעול באופן שיהיה לו רווחי וכדאי בסופו של דבר. אך לפעמים כדאי להציג מול הלקוח את מחיר המוצר גבוה יותר, וכך למנוע תמחור נפרד למשלוח.
חנויות רבות בוחרות להציע משלוח חינם עבור קנייה במחיר מסוים. כמובן שהחישוב הוא שעבור קנייה בסכום מסוים שווה לחנות לספוג את העלות של המשלוח ועדיין להרוויח מהקנייה של הלקוח.
בירור ספציפי לגבי עלויות
כל חנות שמציעה שירות משלוחים צריכה לפני הכול לבדוק מהן העלויות של המשלוחים שהיא צריכה לשלם. בירור מדויק מסייע לה להבין מהן העלויות ועד כמה היא יכולה לספוג אותן על מנת לאפשר ללקוחות לערוך קניות בלי להירתע בגין עלויות משלוח. חשוב לזכור כי בסופו של דבר המשלוח עשוי במקרים מסוימים לחסוך לכם הוצאות אחרות. כי כאשר לקוח עורך קנייה מקוונת הוא לא מצריך אנשי צוות שנותנים לו מענה פיסי, דבר שחוסך גם כן בעלויות. מה שאומר שלפעמים צריך לבחון את התמונה במבט גלובלי כדי להסיק מסקנות בדבר שירותי שליחויות לחנויות ואיך זה בא לידי ביטוי במחיר של המוצר.