קידום באינסטגרם

אינסטגרם, מציעה מגוון כלים ואינטגרציות פרסום מבוססות ויזואלי שיכולים להועיל ליוזמות השיווק שלכם. בעוד שאנשים רבים עשויים לשאול "למה עלי לפרסם באינסטגרם?" השאלה הטובה יותר לשאול היא "למה אני כבר לא מפרסם באינסטגרם?". על כך נרחיב כאן.

קידום באינסטגרם

אינסטגרם, עוזרת למצוא צרכנים חדשים, לבנות הסברה ולהניע השפעה עסקית בצומת של תרבות ופרסום. אמנם ישנן סיבות רבות לנצל את הפרסום ובפרט קידום באינסטגרם, אך פוסט זה, יתמקד ביתרונות העיקריים של הפלטפורמה. 

לאחר סקירת היתרונות של הפוסט, אנו בטוחים שתרצו להתבסס על הגישה הנוכחית שלכם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, כדי לקחת את הפרסום שלכם צעד אחד קדימה.

קהלים מעורבים גדלים באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר. אינסטגרם היא קהילה ענקית עם פוטנציאל שיווקי בלתי מוגבל. אינסטגרם היא קהילה צומחת של משתמשים מעורבים מכל המינים והסוגים בעולם.

אינסטגרם, מציגה צמיחה המונית של כמעט למעלה מ- 30% בפרק זמן קצר מאוד – מה שמציע יותר מכל דבר אחר את הפופולריות של הפלטפורמה ואת הפוטנציאל לצמיחה אקספוננציאלית. משנה לשנה בכל אזור בעולם, אינסטגרם הראתה צמיחה שנתית של 8-17%.

עסקים באינסטגרם נהנים מכוח הרכישה של המותג

גולשי אינסטגרם, משתמשים בו כדי לחקור, לעסוק, להירשם ולקנות. 50% ממשתמשי אינסטגרם, מבקרים באופן פעיל בפרופילים של מותגים ועסקים מדי יום. למעלה מ- 80% ממשתמשי אינסטגרם, חוקרים את המוצרים והשירותים של המותג.

למעלה משליש מהמשתמשים באינטרנט, רכשו מוצר או שירות דרך אינסטגרם – מה שהופך אותם ל- 70% יותר בסבירות שהם יבצעו רכישה מאשר משתמשים שאינם באינסטגרם. זו עוד סיבה מעולה מדוע גם אתם תהיו חייבים להשתמש בפלטפורמה הייחודית הזו לפרסום עסקיכם.

>מעוניינים בעוקבים איכותיים? לחצו כאן לקניית עוקבים

אהבתם את המאמר?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם