רייזרים – איך לשמור עליהם לאורך זמן

מכירת טרקטורונים

אחד מהכלים היותר מרשימים שקיימים בעולם רכבי השטח הוא כמובן הרייזר. הרייזר מיוצר באופן, המקנה לו אחיזה מושלמת בשטח ומעבר לכך, יכולת העבירות שלו בשטח, היא מרשימה ביותר לכל הדעות. אז איך נשמור על הרייזר שלנו לאורך זמן? נבדוק.

רייזרים – איך לשמור עליהם לאורך זמן |

רייזרים נועדו לנסיעות שטח קלות ונעימות אך יחד עם זאת, גם לנסיעות שטח קשות מאוד. יכולת העבירות של הרייזר היא מהמתקדמים ביותר שניתן למצוא בעולם טרקטורוני השטח. מכיוון שהוא כזה, הרי שצריך לשמור עליו.

אז איך באמת שומרים על רייזר בצורה טובה כדי שלא יצרוך יותר מידי תיקונים? ישנם כמה דרכים כדי להימנע מנסיעה שאינה מיטיבה עם הרייזר. כשנוסעים בכלי שכזה, הרי שצריך לעשות זאת יחד עם אדם מקצוען שמבין את הכלי ויודע כיצד להשתמש בו. 

רייזרים באתר זום טרקטורונים!

שטיפה שגרתית כשמירה על הטרקטורון |

נכון שזה נראה ממש מגניב, כשיש לך סימני בוץ בכל ארבעת הגלגלים שלך, זה מבחינה ויזואלית מאפשר לאנשים לדעת שפשוט נהנתה מאוד בשבילים בבוץ (וגם מחוץ לשבילים) אבל אצל כמה רוכבים ישנה גם את המודעות להחלטה לא לשטוף אותו? (רמז: לא מומלץ)

בוץ ולכלוך בטרקטורון, לוכדים לחות על רכבכם, שבדרך כלל אינו מיטיב עם הכלי, כשאין שכבת צבע עבה על המתכת של הטרקטורון שלכם. זה יכול לגרום לחמצון או להאצת החמצון, במידה והטרקטורון שלכם אינו בנוי למצבים כאלו.

לא זו בלבד, אלא שהלכלוך והבוץ, משפיעים גם על ביצועי הרכבים, על ידי חדירה למסנן האוויר, ולא מאפשרים זרימת אוויר תקינה, ומגדיל את צריכת הדלק של הטרקטורון. אז כדי למנוע זאת, תנו לכל הגלגלים להישטף היטב לאחר כל שימוש. 

כמה עולה טרקטורון טוב? |

טרקטורון טוב, מחירו יכול לנוע בסביבות ה – 40 אלף ₪, כאשר מחירם של טרקטורונים, מוצרים וחלקי חילוף לRZR יכולים להגיע למחירים ממש גבוהים אך חשוב לדעת שאין באמת צורך להוציא הון, כדי להנות וטרקטורון איכותי, כזה שבוודאי יעשה עבורכם, את כל מה שאתם מצפים שהכלי שלכם יעשה. 


                                
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בת מצווה במועדון – יותר זול ויותר מפואר
היהדות היא דת עם הרבה טקסים ומסורות. אחת מהן היא מסיבת בת המצווה. זוהי חגיגת מעברה של ילדה צעירה...
קרא עוד »
אפר 23, 2023
עורך דין לגביית חובות – מתי נצטרך?
הצמיחה של עורכי דין לגביית חובות צפויה להימשך. עם זאת, קצב הצמיחה עשוי להיות מעט יותר איטי ממה שהיה...
קרא עוד »
מרץ 12, 2023
מהו סימן מסחר
סימנים מסחריים הם חלק מכריע במיתוג של כל חברה. הם הסמלים המייצגים את המוצרים והשירותים של החברה. ללא...
קרא עוד »
ינו 10, 2023