הכלים החזקים לקידום אתרים לשנת 2019

מקדמי אתרים משתמשים בכלים שונים ומגוונים לצורך קידום יעיל ואפקטיבי של אתרים. מכיוון שגוגל אף פעם לא פרסמו בפומבי (וגם לא יפרסמו ככל הנראה) את הכללים בנוגע לקידום אתר באופן מיטבי, על כל מקדם אתר מקצועי לנסות בשיטת הניסוי והטעייה תוך היעזרות בכלים השונים הקיימים ברשת, לצורך מציאת הנוסחה הטובה ביותר להצלחת קידום האתר לראש תוצאות החיפוש.

בכל שנה ניתן למצוא כלים חדשים או אף כלים ישנים אך משופרים ומעודכנים, כך ששווה לעקוב בכל פעם ולמצוא את אותם כלים יעילים ביותר לשנה הנוכחית. בשנת 2019 כבר ניתן למצוא מגוון רחב יותר של כלי קידום טובים שעושים את העבודה, אך מומלץ למצוא את אותם כלים יעילים ביותר עבור עבודתו השוטפת של מקדם האתרים ולהשתמש בהם.

אלו הם הכלים החזקים ובין הטובים ביותר בשנה הזו עבור מקדמי האתרים.

Screaming Frog – הצפרדע הצווחת

הכלי עם השם המצחיק עושה את העבודה בכל פעם מחדש. מקדמי אתרים רבים בחורים להשתמש בכלי של הצפרדע, הודות לזמן העבודה שכלי זה חוסך לכל מקדם. אנשי קידום רבים ישמחו לקבלת זמן ספייר שיעניק להם יותר מרחב תמרון ועבודה מקצועית, ולכן השימוש בכלי Screaming Frog הוא מאסט עבור כולם!

הכלי מספק בדיקה טכנית של האתר, וכך מציג באופן יעיל ומהיר את כל אותם דברים שדורשים שינוי ושיפור באתר כמו תגיות מטא דיסקריפשיין קצרות או ארוכות מדי, הפניות לא תקינות לקישורים שבורים, עמודי שגיאה בדפי האינטרנט של האתר ועוד.

Keyword tool – מילות מפתח

קידום אתרים אורגני מתחיל ממחקר מילות מפתח. כל שהמחקר נעשה בצורה יסודית, מקיפה ומקצועית יותר כך תוצאות הקידום יהיו הרבה יותר טובות ורלוונטיות עבור האתר. בעזרת כלי Keyword tool ניתן למצוא מגוון מילות מפתח המכילות ביטויי זנב ארוך. אלו אותם ביטויים בעלי יותר מארבעה מילים, כך שהביטויים יותר ארוכים אך הרבה יותר ממוקדים עבור מה שהגולשים מחפשים בפועל.

הכלי מאפשר מציאת מילות מפתח וביטויי זנב ארוך בהתאם לכל מדינה, ומציג גם את נפחי החיפוש של אותם ביטויים בכל חודש.

SEMRUSH – מחקר מתחרים

כל איש שיווק יודע שאסטרטגית השיווק היעילה ביותר מתחילה ממחקר המתחרים של העסק. כלי ה- SEMRUSH מעניק לנו מידע ונתונים חשובים על מה שקורה אצל המתחרים שלנו, כמו באילו מילות מפתח מרכזיות הם משתמשים לצורך הכנסת תנועה אורגנית לאתר שלהם, מידע על כל המתחרים הקיימים ברשת בתחום בו האתר שאנו מקדמים עוסק, כמה גולשים מגיעים אל אתרי המתחרים בצורה אורגנית ועוד.

Google Trends – כל מה שחם ברשת

רוצים להיות רלוונטיים ככל האפשר עבור קהל הגולשים?  פרסמו מידע ותוכן רלוונטי ועדכני שהכי מעניין באותו זמן את כל הגולשים! בעזרת הכלי המצוין של גוגל, תוכלו לראות מהם הנושאים החמים ביותר בכל רגע נתון ברחבי הרשת – וכך לפרסם מידע מגוון על אותם נושאים כדי שייצרו את הבאז הנכון, וכך ימשכו גולשים שונים אל האתר שלכם. תוכלו לפרסם זאת בעזרת מאמרים שמדברים על הטרנד, ליצור תגיות בנושא, להוציא קישורים רלוונטיים ועוד.

קראו גם על 5 עבודות שניתן לעשות מהבית

אהבתם את המאמר?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם