כרטיס ביקור לעורך דין – מה הם צריכים לשקף?
עורכי דין שונים מיתר המקצועות בדרך כלל וצריכים לשדר יותר סמכות, יוקרה ועוצמה. חשוב להבין כי בנאדם הנזקק לעורך דין מחפש עורך דין טוב, מקצועי ומנוסה, חזק בתחומו וכזה שיוכל לסייע לו במקרה הטוב ביותר בתיק שלו.
בנאדם שנתבע או צריך לתבוע ככל הנראה חייו או חיי קרוביו תלויים במידה רבה במשפט הזה ולכן עורך הדין המלווה אותו הוא בעצם התקווה האחרונה של אותו אדם לזכות במשפט ולהציל את עצמו. לכן כבר משלב כרטיס הביקור חשוב לדעת לשדר ולשקף את המסרים הנכונים העוברים אל הלקוח.
כרטיס ביקור לעורך דין – צבעים ומסרים
כרטיס ביקור, בדומה ליתר התשתיות של עורכי הדין, ללוגו החברה, לאתר האינטרנט שלה וכד', יהיה מעוצב בצורה הצריכה לשדר יוקרה, סמכות ועוצמה. על כן לרוב, כרטיס ביקור לעורך דין יהיה בצבעים של שחור וזהב, בשילוב של לבן ובמקרים מסוימים כסף או אפילו כחול כהה.
בדרך כלל הצבעים יהיו שחור, זהב ולבן שישלטו בכרטיס הביקור ויתאימו גם ללוגו החברה שככל הנראה יופיע על הכרטיס גם כן.
לוגו, מלל ופרטים נוספים
בכל הנוגע למלל הרי שכרטיס ביקור הוא בעל שטח קטן מאוד ואנו לא רוצים לדחוף מלל רב בצפיפות גבוהה ומהצד השני גם רוצים שהכיתוב יהיה מספיק גדול ובולט שלא יצטרכו להתאמץ כדי להבין מה כתוב.
על כן יהיה מקום להכניס את שם עורך הדין/המשרד, לוגו החברה ו3-4 פרטי התקשרות כמו טלפון, מייל, אתר האינטרנט של החברה ואולי גם טלפון במשרד או מספר פקס.
כך יהיה בנוי כרטיס ביקור סטנדרטי. יש עורכי דין המוסיפים QR קוד שמוביל לאתר או דף נחיתה של החברה או תחומי ההתמחות שלה. בדרך כלל לא יהיה ריבוי אלמנטים והעיצוב יהיה מקצועי ומשדר איכות וסמכות.