קרנות פנסיה האם הן עדיין קיימות?

קרנות פנסיה

קרנות פנסיה נראה לכם מושג שלקוח מהארכיון? צמד מילים שקשור לסבא שלכם? לגמרי לא. קרנות פנסיה הוא מושג בן ימינו שחשוב שכל אחד יכיר אותו. כי גם אם אתם צעירים ממש, וזה עתה יצאתם לשוק העבודה, עליכם לבחור את קרן הפנסיה שלכם. מדוע? הסיבה פשוטה. ראשית כי כל אחד צריך לחשוב על ימים בהם הוא לא יוכל לעבוד אך כן יזדקק לפרנסה. ושנית בגלל הסיבה הפשוטה שהחוק בישראל מחייב כל אזרח עובד להפריש סכומי כסף קבועים לחיסכון פנסיוני.

> קראו על ייעוץ פרישה בלינק

אופציות שונות לחיסכון פנסיוני

יש מספר אופציות אפשרויות לחיסכון פנסיוני. ניתן לומר שלכל מוצר פנסיוני יש מאפיינים משלו ותנאים שונים. לכל אחד חשוב מאוד לברר היטב ולבדוק את הפרמטרים כדי להיות בטוח שהחיסכון הפנסיוני שלו משתלם וטוב, וכי הוא עתיד להניב לו הכנסה יפה ויציבה במהלך שנות הפנסיה שלו. שכן הכנסה זו היא שאמורה לספק יציבות כלכלית בשנים בהן לא עתידה להיות הכנסה מעבודה. 

לבחור לאחר התייעצות

יש אנשים שבוחרים את קרן הפנסיה שלהם כאילו מדובר על בחירה שאין לה קשר לחיים של עצמם. הם לא רואים את שנות הפרישה כמשהו שעתיד להתרחש, והמציאות הרחוקה הזו נראית להם כמו משהו שלעולם לא יגיע. אבל התנהלות כזו הינה שטותית. כיוון שכולנו צריכים לזכור שבחירת קרנות פנסיה וחיסכון פנסיוני מתאים הינם בעלי משמעות רבה לעתיד הכלכלי של כל אחד מאתנו. ולמי לא חשוב להיות בטוח שגם כאשר הוא יפרוש מעבודה, תהיה לו הכנסה יציבה? מסיבה זו כדאי לקבל ייעוץ מקצועי של יועץ פנסיוני בלתי תלוי באתר www.citreen.net ולזכור כי בחירת קרנות פנסיה היא לא עניין שולי, אלא החלטה בעלת משמעות כלכלית נרחבת שמשפיעה על איכות החיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עסקאות של קבוצות רכישה – האם זה עדיין פופולארי?
אפשר לראות בבירור כי בשנים האחרונות קבוצות רכישה עדיין נחשבות מאוד פופולריות וזאת מכיוון שקהל רוכשי...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022
מתי נזדקק לעו"ד תאונות עבודה
עורך דין תאונות עבודה הוא איש מקצוע שנזדקק לו במידה ונפגענו במקום העבודה. אבל מהי בכלל תאונה כזאת?...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
אחת ולתמיד מה הסיפור של אדם טל
אדם טל נחשב לאחד האנשים המוכרים ביותר בעולם שיווק השותפים. מדובר על שיטת שיווק אינטרנטית, הנחשבת...
קרא עוד »
יונ 25, 2020