הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית

עסקים רבים, מבינים שאחד מכלי השיווק החזקים- הוא סרטון תדמית. מי צריך סרטון תדמית? כיצד עסק מפיק לעצמו סרטון תדמית? במאמר, נביא נקודות חשובות על הפקת סרטוני תדמית:

הליבה של סרטון התדמית- נקודות החוזק של העסק:

לתסריט של סרטון התדמית, צריך להיות ליבה. הליבה- היא נקודות החוזק של העסק. כאשר אנו רוצים להציג ללקוח תדמית חיובית של עסק- אנו מציגים לו את נקודות הטובות של העסק.

מומלץ לשלב קטעי אנימציה המציגים נתונים: פעמים רבות, סרטי תדמית יציגו נתונים. נתוני מוצר, או ארגון. את הנתונים הללו, יש להציג בסרטון בצורה אינטראקטיבית. לשם כך, יש צורך באנשי אנימציה, שיכינו את הגרפיקה, ויציגו אותה בצורה דינמית ומעניינת. למידע נוסף היכנסו לאתר https://www.blue-monkeys.com/he/.

עדיף ליצור מספר סרטונים קצרים מאשר סרטון אחד ארוך:

כדי להכניס סרטון פרסומי לטלוויזיה, הסרטון צריך להיות קצרצר. באורך של 30 שניות. ומדוע? משום שהצופה מאבד קשב אחרי 30 שניות. ב30 השניות הראשונות, המסר נקלט. לאחר מכן- הצופה פחות מתעניין במסרים השיווקיים. לכן, כדאי ליצור מספר סרטונים, עם מספר מסרים. לכל סרטון, מומלץ לשים מסר אחר.

חשוב ליצור רגש בסרטון תדמית:

חשוב מאוד שסרטון התדמית, ייצור רגש אצל הצופה בסרטון. לכן, כדאי בסרטון להציג חוויה חיובית, הקשורה למוצר, או לשירות, לעסק או לארגון. חשוב שהסרטון יעביר חוויות של מי שנעזר במותג, עליו נכתב סרטון התדמית. מי שהמותג שינה לו את חייו לטובה. את החוויה, כדאי להעביר דרך סיפור.

מה עושים עם סרטון התדמית שהפקנו?

אחרי ההשקעה בהפקת הסרטון, מה עושים עם סרטון התדמית שהופק?

סרטון תדמית- חובה בכל דף בית: אז כיום, מומלץ לשלב סרטון תדמית בכל דף בית. הגולש נכנס לדף הבית, ושואב את המידע הראשוני מדף הבית. העיון הראשוני בדף הבית, יגרום לגולש להחליט האם להישאר באתר.

קידום הסרטון ביוטיוב: אין ספק, שיש לשים את סרטון התדמית ביוטיוב. הגולש, נכנס לסרטונים שונים, המופיעים בצד, ומעניינים אותו. לכן, הגולש יכול לגלות גם את סרטון התדמית שיצרתם. כך, נוצרת חשיפה. כדי להגדיל את החשיפה, אפשר לקדם בקידום ממומן את הסרטון.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספרי דברים, מה הם כוללים?
דברים הוא ספר התנ"ך העברי או התנ"ך. זהו אחד מחמשת ספרי משה. ספר דברים הוא ספר המכיל את התורה שנתן למשה...
קרא עוד »
מרץ 25, 2023
לימודי שוק ההון
קורס שוק ההון הוא תכנית חינוכית המעניקה לסטודנטים הבנה כיצד פועלים השווקים הפיננסיים. קורסים אלה...
קרא עוד »
יונ 24, 2023
תובנות חיוניות לגבי הלוטו באינטרנט: מה שאתה צריך לדעת
ברוכים הבאים לעולם הלוטו המקוון באתר iLotto, שבו הפיתוי של זכייה גדולה פוגש את הנוחות של העידן הדיגיטלי....
קרא עוד »
ינו 15, 2024