איך מחשבים עלות של אחסון?

אחסנה במכולה

אם יש לכם פריטים שדרושים אחסון, אתם בוודאי רוצים למצוא חברה טובה שתקנה לכם את השירות הטוב ביותר, אך גם את המחיר המשתלם ביותר. לכן חשוב לשים את הדגש על בחירת חברת אחסון טובה.

כיום ישנן חברות המקנות שירותים בכל תחום, החל מאחסון תכולת דירה עד לחפצים כמו בגדים, רהיטים, וביצוע אחסנת סחורה ושאר מוצרים שיש לשווק. אבל כיצד מחשבים עלויות אחסון? כל הפרטים בהמשך.

אם אתם אנשים פרטיים או סטודנטים שגרים בדירה קטנה ויש לכם חפצים שיש לאחסן, אם אתם בעלי עסקים, משווקים או בעצם כל לקוח שצריך אחסון – חשוב שתכירו את העלות הממוצעת של השכרת אחסנה במכולה.

השכרת מכולה סטנדרטית לאחסון פריטים מכל סוג, תהיה בעלות ממוצעת של 600 שקלים בעוד שמכולות כאלה לא תמיד אמינות. לכן יש לבחור חברה אמינה שיכולה להציע לכם שירותים במחיר משתלם.

חשוב לדעת כי מלבד מחיר השכרת המכולות עבור החפצים שלכם, המחיר שתשתלמו יכלול גם שירותים כמו שירות שמירה על המכולה, אבטחה, שינוע ושאר שירותים אותם מציעות חברות אחסון.

שירותים כאלה יוספו למחיר שחברה איכותית תציע לכם, לכן יש לקחת בחשבון לא רק שירותי אחסון – אלא גם שירותים שיובילו לשמירה על חפצים.

אז איך מחשבים עלויות אחסון

כדי לחשב עלויות, רצוי להכיר את הדרך שבה רוב חברות האחסון מתמחרות את עלות המכולה, בעוד שמכולה של 10 עד 15 מטרים תעלה בין 400 עד 500 שקלים לחודש, מכולה של 15 עד 25 מטרים תעלה בין 600 ל 800 שקלים לחודש, ומכולה בגודל של 35 מטרים עד 55 מטרים תעלה בין 900-1300 שקלים בחודש .

איך בוחרים חברת אחסון טובה

כאשר אתם בוחרים חברה טובה, שימו לב כי אתם בוחרים כזאת שמלבד שירותי האחסנה, מקנה לכם שירותים נוספים כמו שמירה על החפצים, שירותי שינוע, שירות פריקה ממכס, הובלה וכמובן: אחסנה בהתאם לדרישות שלכם. בכך תוכלו להיות בטוחים כי החפצים שלכם שמורים וגם מטופלים בצורה נכונה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דוד בן הרוש נמל אשדוד
אין ספק כי דוד בן הרוש נמל אשדוד, נחשב לאחד האנשים המוכרים והאהובים ביותר, לא רק בנמל אשדוד אלא גם בעיר...
קרא עוד »
יול 15, 2020
קורס האקינג – הקורס הכי טוב בישראל
לא פעם מקשרים את עולם הסייבר לתחום ההאקינג ולא בכדי. אם עולם הסייבר הוא המרחב ההאקרים אלו האנשים...
קרא עוד »
דצמ 29, 2021
רישיון למשאית בנתניה – משיגים בדרך הנכונה
כדי להשיג רישיון למשאית בנתניה בדרך הקלה והנוחה ביותר יהיה רצוי מצדכם לסקור את בתי הספר שנמצאים בעיר...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022