סקרים בSMS האם הם עדיין יעילים?
שוק סקרי ה-SMS עדיין חזק. אבל הגיע הזמן לשקול האם ניתן להשתמש בהם ביעילות בעתיד. סקר יכול להיות דרך מצוינת לגלות משהו שהיית רוצה לדעת. זה גם יכול לעזור לך להחליט אם מוצר או שירות מתאים לצרכים ולדרישות שלך, ואם אולי כדאי לקנות אותו או לא. מבחינת שיווק דיגיטלי, ישנם מספר סוגים שונים של סקרי SMS זמינים בשוק:
- יכול לשמש ליצירת מודעות לגבי מוצר, אירוע או נושא ספציפי.
- יכול לשמש למשוב לקוחות.
- ניתן להשתמש כדי לאסוף מידע רב ערך על הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך. במאמר זה נציג לכם את כל הטיפים והטריקים שיעזרו לכם להצליח יותר בשימוש בסקרי SMS כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם.
האם ניתן ליצור תכנים מבוססי תוצאות סקרים?
למרות שישנן מגבלות מסוימות לאפקטיביות של סקרים, עדיין ניתן להשתמש בהן ביעילות כצורה של יצירת תוכן. ניתן להשתמש בהם כדי לאסוף משוב על נושאים או נישות ספציפיות וגם כדי ליצור רעיונות תוכן שיעזרו לך במאמצי השיווק שלך. הם גם יכולים לעזור לך לזהות את הצרכים של בסיס הלקוחות שלך וליצור תוכן בהתאם.
כיצד נרצה לבצע את הסקר?
סקר הוא שיטה לאיסוף נתונים מקבוצת אנשים. הוא משמש בדרך כלל לאיסוף מידע על הדעות וההרגלים של קבוצה מסוימת, כגון צרכנים או עובדים. צורת הסקר הנפוצה ביותר היא הסקר המקוון. אבל יש גם סוגים רבים אחרים: שיחות טלפון, קבוצות מיקוד, ראיונות אישיים וכן הלאה. עם זאת, בעוד ששיטות אלה יעילות, הן אינן חפות מחסרונותיהן: ביצוען עשויות להיות יקרות וגוזלות זמן; הם לא תמיד אמינים; ולעיתים קרובות הם דורשים מהמשתתפים להיות מוכנים לחוות דעה או לענות על שאלות (או להרגיש לחוצים לעשות זאת). לבסוף, ישנו חיסרון נוסף – סקרים יכולים לפעמים להוביל לתוצאות מוטות שעשויות לא לשקף במדויק את הדעות האמיתיות של המשיבים. לדוגמה, אם אתה שואל אנשים אם הם מעדיפים מכונית חדשה או ישנה, אבל אז מציעים להם רק מכונית חדשה אחת במקום השניה (אשר קיבלה עדיפות על ידי הנסקרים), אתה עשוי לגלות שאלו