סרטים פרסונלים – תתפסו את תשומת הלב של הלקוח שלכם
הסרטונים האישיים הם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך ולגרום להם להתעניין יותר במה שיש לך להציע. ניתן להשתמש בסרטונים בדרכים שונות: ניתן להשתמש במגוון סרטים פרסונלים באתרי המדיה החברתית שלך כדי לבנות את המותג שלך ולגרום להם להתעניין במה שיש לך להציע. אתה יכול גם להשתמש בו ככלי קידום מכירות עבור האתר שלך, שבו אתה מודיע ללקוחות על המוצר או השירות החדשים שפרסמת שם. הסרטונים מסוגלים ללכוד את תשומת הלב של הרבה יותר אנשים מכל צורת תקשורת אחרת בטלפונים שלהם.
הסרטונים נותנים תחושה אנושית למוצר או לשירות שהם מציגים, כך שהם ידאגו ליצור הייפ סביב המותג שלהם וידאגו שהוא יישאר חי וקיים גם אחרי שהם עברו למיזם העסקי הבא שלהם. אם סרטון מתפרסם דרך YouTube, ניתן לשתף אותו על פני פלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר ו-Google+. קל יותר לאנשים לראות את הסרטונים מאשר צורות תקשורת אחרות כמו הרצאות או נאומים. ניתן לערוך אותם בכל מספר דרכים שונות.
היכן נוכל לשתף את הסרטון?
סרטוני תדמית לעסקים הם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך. ניתן להשתמש בהם בדרכים שונות, למשל, ליצירת ניוזלטר מרתק או פוסט בבלוג. הסרטון יכול לשמש גם לקידום מכירות ברשתות חברתיות וניתן להשתמש בו לקידום מוצרי המסחר האלקטרוני שלך.
דרך מצוינת לשמר לקוחות באמצעות סדרה של סרטונים היא באמצעות גיפים מונפשים. אנימציה יכולה לעזור למשוך צופה פנימה, וגם להפוך את הסרטון למעניין ומהנה יותר. לקוחות מתייחסים אליכם כאל תמלוגים עם החלטות הרכישה שלהם, אז תנו להם להרגיש שיש להם את החוויה הטובה ביותר האפשרית על ידי כך שהם יודעים שהמותג שלכם מכבד בזמן שהם מקיימים איתו אינטראקציה ישירה.