איך ניתן להכניס כסף מיוטיוב?

כדי לייצר נכס דיגיטלי מניב צריך לאזן בין כמות לאיכות. כלומר מצד אחד יוטיוברים או כוכבי רשת למיניהם דוגלים בהעלאת תכנים רבים במהלך היום כדי להשיג כמה שיותר עוקבים. ככל שיש יותר עוקבים הם יוכלו לייצר יותר כסף כי הם פופולריים יותר וכו'. אבל זה לא רק זה – לאותם יוטיוברים יש השפעה על הקהל שלהם בדרך כלל או לפחות על רובם. לכן כאשר הם ממליצים על מוצר כלשהו או מפרסמים חברה/מוצר כלשהם – הצופים/העוקבים של אותו יוטיובר או כוכב רשת מחזיקים מאותן חברות/מוצרים כאמינים. כאן הכוח הפרסומי שבזכותו אותן חברות משלמות לאותן אנשים עבור הפרסום. כמובן שלא צריך להיות כוכב רשת כדי להכניס כסף מיוטיוב.

איך אנשים מכניסים כסף מיוטיוב?

כסף מיוטיוב תוכלו להכניס בין אם אתם חושפים את עצמכם בסרטונים שלכם ובין אם לא. לדוגמה יש אנשים שהם הנכס העיקרי של עצמם. מעלים סרטוני מתיחות, Vלוגים למיניהם, מאמנים אישיים בתחומים שונים שעושים הדרכות/אימונים דרך היוטיוב וכו'. ויש ערוצים פופולריים עם הדרכות בתחומים מסוימים, מתכונים, סיפורים מצוירים למשל, מערכונים ועוד. 

אז איך אנשים מכניסים כסף מיוטיוב אתם שואלים? הם מעלים סרטונים עם קונספט מסוים לערוץ שלהם, בונים קהל עוקבים גדול, הערוץ הופך לפופולרי ואז הם יכולים להתחיל להכניס כסף ממנו. לעתים זה יהיה מפרסומות של גוגל אדס (מערכת הפרסום של גוגל), לעתים זה יהיה משיווק או פרסום של מוצרים בתוך הסרטון עצמו, לפעמים זה יהיה על ידי הצגה של לוגו/פרסומת/חסות תוך כדי הסרטון ועל המסך ולעתים זה יהיה על ידי שיווק תוכניות שותפים, מוצרים דיגיטליים או פיזיים עצמאיים של בעלי הערוץ ועוד.

איך מגדילים את כמות העוקבים בערוץ?

דאגו להעלות לפחות 2 סרטונים בשבוע, עדיפות לימים קבועים כדי להרגיל את הקהל שלכם בהתאם. דאגו בתחילת/סוף הסרטון לבקש מהצופים ללחוץ על ההרשמה למנוי לערוץ בחינם ולקבל עדכונים ראשונים על סרטונים חדשים בערוץ. עשו אופטימיזציה לסרטונים שלכם עם ביטויי מפתח נכונים שהגולשים עשויים לחפש או לצפות בסרטונים דומים בסרגל הצדדי. פרסמו את הסרטונים במערכת הפרסום של גוגל אדס או דרך פייסבוק, דרך האתר שלכם ועוד.

אהבתם את המאמר?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם