עורכים כנס? כדאי שתקראו את זה
לקראת עריכת כנס חשוב להתארגן כיאות, ולחשוב על כל הפרטים, הקטנים והגדולים. כך ניתן להצליח להפיק אירוע מוצלח ומהנה שמשיג את היעדים שלו, בקרו באתר https://www.nine9.co.il לטיפים להפקת הכנס המושלם. אז אם אתם עורכים כנס עסקי בקרוב בואו וקראו את המאמר הזה, קבלו מידע נחוץ שיעזור לכם להפיק אירוע מוצלח ומרשים שלא יישכח במהרה.
טיפ ראשון – חשוב להתארגן מספיק זמן מראש. שימו לב לכך שכאשר אתם מגיעים לימים האחרונים לפני האירוע העומס יהיה גדול גם אם הכול יהיה מאורגן, כיוון שיש אינספור פרטים שנשארים לרגע האחרון. התארגנו מוקדם ככל האפשר וסגרו קצוות ככל האפשר. כך תצליחו להפיק אירוע מוצלח יותר בו יש חשיבה על כל הפרטים הקטנים.
טיפ שני – יש לדעת כי המקום לכנס בו עורכים את האירוע משפיע במידה רבה על הצלחת הכנס. ולכן עליכם לאתר מקום מוצלח שמתאים באווירה שלו לסגנון הכנס אותו אתם עורכים. מלבד להתאמה למספר המשתתפים, לאופי האירוע ולמיקום בארץ חשוב לכם לשים לב גם לסגנון העיצוב ולאווירה הקיימת במקום.
טיפ שלישי – מהי התכנית אותה אתם מתכננים לכנס? חשוב לדאוג לתכנית מתאימה ומוצלחת שתמלא את סדר היום כיאות, ותאפשר לכל הנוכחים לחוש כי הזמן שלהם מנוצל כיאות. לא נעים למרוח זמן ולגלות את המשתתפים זעים על כיסאם בחוסר נוחות. מוטב לתכנן הרבה ולא להספיק את הכול, מאשר לגלות כי אתם נשארים עם זמן פנוי ואין לכם רעיון כיצד למלא אותו.
טיפ רביעי – כדי ללוות את המשתתפים עם מסרים מהכנס נכון לתת להם גם מתנה שמלווה אותם. המתנה הזו יכולה להיות קטנה אך בעלת משמעות. במקרים רבים בוחרים להטביע או להדפיס עליה את הלוגו של החברה, או אמירה אחרת שלובנה במהלך הכנס. כך המשתתפים עוזבים ולוקחים אתם משהו הביתה.
טיפ חמישי – יצירת אווירה מתאפשרת בעזרת מוסיקה. ולכן מומלץ להתארגן עם תזמורת הולמת. זו יכולה להיות מערכת שמע בה אתם מפעילים שירים נבחרים, ניתן להזמין תקליטן או נגנים שינעימו את האירוע. המנגינות בהחלט משפיעות על האווירה ויוצרות את התחושה החגיגית בכנס!