לקראת רכישת דירה חדשה? מספר דברים שכדאי לדעת

ליקויי בנייה

רכישת דירה חדשה היא עסקה גדולה במיוחד. מדובר בעסקה הכי גדולה שאנחנו עושים במהלך החיים שלנו. אנחנו משעבדים לצורך כך את הנכס שאנחנו קונים ומתחילים לשלם משכנתא שנוגסת בכל חודש סכום הגון מהמשכורת החודשית שלנו. מדובר בתשלומים אותם נצטרך לשלם משך שנים ארוכות. מסיבה זו חשוב כל כך לבדוק ולוודא כי הקנייה של הנכס היא קנייה בטוחה והנכס אכן יצדיק את המחיר ואת ההשקעה.

הדירה נראית בטוחה לגמרי, מה הבעיה בכל זאת?

אז כשאנחנו באים לרכוש נכס חדש ישירות מהקבלן, אנחנו עשויים לחשוב כי מדובר בנכס בטוח לחלוטין. הקבלן נראה אמין, הנכס נראה מושקע, חדש ומרשים ובעצם מה יכול להיות לא טוב ולא אמין בנכס? אז כאן חשוב לדעת שיכולים להיות הרבה דברים שיעיבו על בטיחות הנכס ועל האמינות שלו. אנחנו בעיניים הרגילות לא יכולים להבחין בכל אותם נתונים בעיתיים. אך במקרים רבים, רק לאחר שכבר קנינו את הנכס ושיעבדנו אותו לבנק למשכנתאות, או אז מתחילים להתגלות הליקויים השונים… בשלב הזה כבר אין לנו הרבה מה לעשות והתלונות שלנו לא תמיד יזכו לאוזן קשבת. אז כדי שלא נגיע למצב כזה, מומלץ מאוד שלא לוותר על סיוע מקצועי של עורך דין מקרקעין מומלץ או נוטריון שיבדוק עבורנו את הנכס, את תקינותו ואת אמינותו, הוא גם יבדוק עבורנו את העסקה על כל פרטיה ויוודא עבורנו כי מדובר בעסקה בטוחה לגמרי.

מה יבדוק איש המקצוע עבורנו?

איש המקצוע יברר האם הנכס הינו אמין לחלוטין. כלומר אם אין בו ליקויי בנייה, אם הרישיונות שלו חוקיים לגמרי, אם אין על הנכס שעבודים קודמים, אם אין צו הריסה על הנכס וכדומה.

אלו נתונים שהעין הרגילה ממש לא יכולה לבדוק או לאבחן. מדובר בנתונים הדורשים הבנה וידע מקצועי ורק מי שאכן מכיר את כל החוקים ואת כל מה שקשור לדיני מקרקעין, הוא זה שידע לבדוק את הדבר.

אז, אם השקעתם ברכישה של נכס יקר, השקיעו עוד מעט עבור ייעוץ מקצועי ותיהנו מראש שקט וביטחון מלא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על סליקת אשראי לעסק החדש שלכם
מדוע כדאי להזמין שירות סליקת אשראי של קרדיט2000 לבעלי עסקים? מה זה ייתן לעסק? וכיצד מתבצעות העסקאות? אם...
קרא עוד »
אוג 25, 2020
השתלת שיער מחיר – הפתרון הטוב ביותר עבורנו
רבים מאיתנו, לצערנו, מתמודדים עם נשירת שיער אשר מובילה לקרחות בקרקפת. יש מי שמוצא את עצמו מתמודד עם זה...
קרא עוד »
יונ 13, 2021
איך מתבצע ניהול בילינג נכון?
אנשי עסקים ומנהלים אוהבים מאוד ובמיוחד את הרגע בו הם אמורים לחייב את לקוחותיהם עבור שירות שביצעו...
קרא עוד »
מאי 26, 2021