איך מגיעים לעצמאות כלכלית?

יוקר המחייה מורגש מאוד בתקופה האחרונה בחשבון הבנק שלכם, כך שלמעשה בסיכומו של כל חודש אתם מצליחים לכסות את ההוצאות השוטפות של משק הבית מבלי להצליח ליהנות מיתרה גבוהה בעובר ושב. מכאן ניתן לומר כי אתם למעשה לא יכולים להצליח לגמור את החודש ללא תלוש השכר שלכם, ולכן אתם כביכול משועבדים לעבודה שלכם ולא באמת יכולים לעשות מה שבא לכם.

למרות שנשמע כי מהלך חיים שכזה קיים אצל כל אדם עובד שצריך לפרנס את עצמו והמשפחה, יש לא מעט אנשים שנהנים מעצמאות כלכלית ויכולים להרשות לעצמם ליהנות באמת מהחיים מבלי להיות עם יד על הדופק בכל סוף חודש, מחשש לאי-עמידה בכל אותן הוצאות שהיו במהלך החודש. אם גם אתם שואפים להגיע למצב כזה בחייכם, כדאי שתכירו לעומק את האפשרות של עצמאות כלכלית ואיך תוכלו לייצר לעצמכם מציאות שכזו.

מהי עצמאות כלכלית?

מדובר על האפשרות לחיות את שגרת החיים ללא עננה כלכלית שנמצאת באופן תמידי על הראש, כך שסך ההוצאות אינו עולה בכל פעם על סך ההכנסות ואפילו אין לאדם כל צורך לחשוב על המצב הכלכלי שלו בכל חודש, אלא הוא חופשי ועצמאי לעשות כל מה שהוא רוצה ושואף כאשר הוא מחזיק באמצעים כלכליים איכותיים ומשתלמים שחוסכים לו דאגות כלכליות.

איך אפשר להגיע לעצמאות כלכלית?

ישנם אנשים שההסבר לעצמאות כלכלית אולי נשמע כמשתייך לאנשים המשתייכים לאלפיון העליון, אך חשוב להבהיר כי עצמאות כלכלית יכולה לקרות לכל אחד רק באמצעות שינוי המחשבה ולקיחת סיכונים כלכליים, כאלו שיהיו משתלמים בטווח הרחוק ויסייעו להכניס כסף לעו"ש מבלי להשקיע מאמצים גדולים לשם כך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות יצירת הכנסה פסיבית, עליה ניתן ומומלץ ללמוד באמצעות כנסי השקעות.

 

תוכלו לקרוא עוד על הכנסה פסיבית באתר של עמית והגר

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי יכול לחשב מחיר דרכון אירופאי?
זה בסדר אם אתם חושבים שהשאלה הזו מוזרה. אחרי הכל, אזרחות ניתנת לפי הוכחת שייכות ולא לפי מחיר. הפרט...
קרא עוד »
נוב 09, 2019
נעלי פלטפורמה לכלה
מי מאיתנו לא רוצה שהחתונה שלה תהיה הכי יפה בעולם? נראה שהשאלה מיותרת אבל דבר אחד חשוב נצטרך להתעכב...
קרא עוד »
נוב 09, 2021
מרגישים מחסור בכוח אדם? כך תגייסו עובדים בקלות
כל חברה שמעוניינת לגדול ולהתפתח, צריכה בשלב כזה או אחר להתחיל בתהליכי גיוס עובדים. הדבר אמור להתרחש...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018