מה עושים במצב של בדיקת ינשוף לא תקינה?

בדיקת ינשוף

בדיקת ינשוף זוהי בדיקה שנועדה לבדוק את רמת האלכוהול בגופו של הנהג, על מנת לקבל אינדיקציה האם הנהג כשיר לנהיגה.

החוק קובע כי עד רמה מסוימת של אלכוהול במחזור הדם הנהג כשיר לנהיגה, ומעל רמה זו הוא איננו כשיר. כמובן שרצוי להימנע מנהיגה גם אם שתיתם מתחת לרמה המקסימלית שהחוק מתיר, אבל יחד עם זאת על פי חוק מותר לנהוג כל עוד רמת האלכוהול בדם לא חצתה את התקרה שנקבעה.

התקרה עבור בדיקת ינשוף

חשוב לשים לב שכאשר מדובר על נהגים בגילאים צעירים יותר – אלו שגילם עד 24 שנים, הרי שלגביהם התקרה המקסימאלית היא נמוכה יותר, לעומת יתר הנהגים. לנהגים שגילם הוא עד 24 שנים ניתן לנהוג כל עוד רמת האלכוהול לא חוצה את ה240 מיקרוגרם לליטר אוויר, ולנהגים שגילם מבוגר יותר הרמה המותרת היא גבוהה יותר –290 מיקרוגרם. קראו מידע מקצועי נוסף באתר של עו"ד תעבורה דוויק ברנט!

בדיקת ינשוף לא תקינה – מה עושים?

במידה ותוצאותיה של בדיקת הינשוף מלמדים כי לנהג רמת אלכוהול בדם הגבוהה מזו שמתיר החוק הרי שיש לאסוף חומרים נוספים ולהסתייע בייצוג של עו"ד מומחה לדיני תעבורה. עורך דין תעבורה יתכלל את כל החומרים על מנת לייצג את הנהג בצורה הטובה ביותר ולמצות עבורו את כלל האפשרויות.

לצד התוצאות של בדיקת ינשוף לא תקינה עורך הדין יקבל לידיו גם את וותק הנהג, האם יש לו נקודות, האם היה מעורב בתאונות, כמו גם את ההצלחה במבחן ההתנהגות ונסיבות אישיות שהיו לנהג. עם כל החומר הזה עורך הדין ייצג את הנהג. עו"ד גם יבדוק את רמת המעורבות של השוטרים והאם פעלו כנדרש ולא נפלה טעות במהלך בדיקת הינשוף עצמה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי ייעוץ ארגוני: היתרונות הבלתי ידועים
בעולם העסקים המהיר, תפקידם של ארגוני ייעוץ הופך לעתים קרובות לאבן מפתח בהנעת הצלחה וחדשנות. בעוד...
קרא עוד »
דצמ 10, 2023
ייעוץ עסקי לעסקים קטנים – כי כל אחד צריך עזרה
מאות עסקים קטנים נסגרים מידי שנה בעקבות חוסר מודעות לאופן בו העסק צריך להתנהל. בין אם אתם וותיקים...
קרא עוד »
יול 07, 2020
אבי קמינסקי – פועלים לשיפור החינוך
לא מרוצים ממערכת החינוך במדינה שלנו ותוהים מה אפשר לעשות כדי לשפר אותה? תנו לנו לומר לכם שזה לא צריך...
קרא עוד »
יול 31, 2022