כל כמה זמן יש לדאוג לאיטום ושיקום קירות?

איטום ושיקום קירות

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי ובין אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב מאוד שתדעו שיש קירות פנימיים וחיצוניים שמגינים עליכם. על אף שהרבה יותר קל לשים לב לקירות הפנימיים ולדאוג להם, חשוב מאוד לדעת כי הקירות החיצוניים חשובים לא פחות. מעבר לעובדה שהקירות הללו משפיעות באופן מהותי על החזות הוויזואלית של הבניין, קיר חיצוני שאיננו אטום כפי שצריך, עלול לגרום ללא מעט צרות ועל כן, כל פרק זמן כלשהו יש צורך לבצע איטום / שיקום קירות בצורה הטובה והמקצועית ביותר שיכולה להיות.

מתי יש צורך לאטום קירות חיצוניים?

אין ספק כי מדובר על שאלה טובה מאוד. חשוב מאוד לחדש את פעולת האיטום בכל כמה שנים. ככל שעובר הזמן העמידות של הקיר יורדת ובהתאם לכך, יש חשש לחדירת מים דרך הקירות לתוך המבנה. ישנם סימנים שונים שיכולים להעיד על כך שיש צורך לשקם ולאטום קירות חיצוניים כגון: כתמי רטיבות בתוך הקירות של הבית. כדאי מאוד שלא לחכות שיופיעו כתמי הרטיבות הללו שכן, ככל שעובר הזמן ללא שמטפלים בקירות לא מספיק אטומים, כך הנזק יהיה גדול יותר ועלות התיקון והאיטום תהיה גבוהה יותר. חשוב מאוד לבדוק כל כמה שנים האם הקירות שלכם זקוקים לשיקום ואיטום (חשוב לדאוג גם לבדיקת איטום גגותובמידה והם אכן זקוקים לביצוע פעולות אלה, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע ההליך.

סדקים בקיר

הקירות הפנימיים הם הקירות שאתם רואים בתוך ביתכם ולכן קל מאוד לזהות סדקים שנוצרים בהם או כשלים שנוצרים בהם. לא תמיד קל לשים לב שיש סדקים בקירות חיצוניים. סדקים בקירות חיצוניים יכולים להסב נזק למבנה ועל כן, יש לבדוק מדי פרק זמן כלשהו שאין סדקים בקירות החיצוניים של המבנה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה לגרור את הרכב בתוך תל אביב?
גרירת רכב יכולה להיות הוצאה בלתי צפויה שעלולה להשאיר אותך תוהה כמה זה יעלה. עלות גרירת רכב בתל אביב...
קרא עוד »
יונ 11, 2023
אבי קמינסקי – פועלים לשיפור החינוך
לא מרוצים ממערכת החינוך במדינה שלנו ותוהים מה אפשר לעשות כדי לשפר אותה? תנו לנו לומר לכם שזה לא צריך...
קרא עוד »
יול 31, 2022
לא מכין קפה למלאך המוות
כל אחד מאיתנו מחפש מקור השראה מסוים. יש מי שמוצא אותו בבן אדם מסוים, יש מי שמוצא אותו ביצירת אומנות,...
קרא עוד »
דצמ 27, 2020