ציפוי חלונות נגד שמש למניעת שריפה במשרד

ציפוי חלונות נגד שמש

הידעתם? ציפוי חלונות נגד שמש עשוי למנוע את השריפה הבאה במשרדכם. בעלי עסקים רבים אינם מבינים את הסכנה הגדולה שיש בחדירת קרני השמש אל משרדם. הסכנות הן באמת רבות שחלקם מתבטאות בנזקי רכוש וחלקם האחר עשוי גם להתבטא בנזקים בנפש. חשוב מאוד לקחת מספר מקדמי ביטחון ולהתקין ציפוי חלונות במשרד נגד השמש כדי להיות מכוסים מהבחינה הזו.

 

סיפור שקרה:

עובד נכנס למשרד ובידו ספריי שמן לשימון הגלגלים של האופנוע אשר ברשותו. העובד שם את בקבוק השמן ליד אדן החלון ויצא לפגישות כהרגלו. כשחזר לכיוון משרדו ראה העובד את מכבי האש אשר מנסים לכבות את השריפה שפרצה במשרדו, ממכבי האש נמסר שהשריפה פרצה מהשמן שהונח על אדן החלון, ואילו היו מותקן ציפוי חלונות נגד שמש במשרד זה היה עשוי למנוע את השריפה. המשרד לא היה מבוטח בשום ביטוח ולכן בעל המשרד היה נדרש לשלם על כל הנזק.

 

הוזלת ביטוח על מבנה ע"י חברות הביטוח:

חברות הביטוח שמבטחות את המשרד או העסק שלכם עשויות להוזיל לכם את עלות הביטוח עבור המבנה באופן משמעותי, והסיבה לכך היא שעסק שיש לו ציפוי חלונות נגד שמש הוא הרבה יותר בטוח מעסק שאין לו ציפוי חלונות נגד שמש. הסיבה לכך היא נעוצה במקדם הסיכון שחברת הביטוח לוקחת על עצמה. קחו בחשבון שאם יש לכם ציפוי לחלונות זה אומר שחברת הביטוח יכולה להפחית את הסיכון שלה בביטוח המבנה ולפיכך גם לכם העלויות של ההוצאה עשויות להיות זולות יותר.

 

נזקים פוטנציאליים למידע:

ההרס הגדול ביותר של שריפות היה מאז ומעולם הוא "נזק לנתונים", חישבו כמה DATA יש לכם במשרד: דיסקים קשיחים שמלאים בהרבה מאוד תוכן על הלקוחות שלכם,  מספרי טלפונים, תמונות, מסמכים פיננסים שונים ועוד… הנזקים עשויים להיות נאמדים בעשרות ואף מאות אלפי שקלים כתוצאה מאי נקיטת פעולה והזמנת ציפוי חלונות נגד שמש שיהיו על גבי חלונות המשרד. החשיבות בציפוי היא גבוה מאוד כדי לשמור על כל הנתונים שהמשרד שלכם מפיק מדי יום וגם כמקדם בטחון.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות בגריל גז לחצר הבית
עשיית על האש זה משהו שטבוע בנו הישראלים. ביום העצמאות אנו חוגגים את עצמאות המדינה עם עשיית על האש,...
קרא עוד »
דצמ 02, 2020
נוסחת השורשים – איך לומדים אותה בצורה פשוטה?
אחד השיעורים הכי מורכבים וקשים עבור תלמידי ישראל בלוח הלימודים שלהם, מגיל צעיר, הוא שיעור חשבון....
קרא עוד »
יול 08, 2022
באיזה מקרים צריך ייעוץ עסקי לתעשיה?
באילו מקרים צריך ייעוץ עסקי לענף? עסקים שנמצאים בתהליך של תכנון השקת מוצר או שירות חדש, מתכננים הרחבה...
קרא עוד »
מרץ 28, 2023