מענק גרירה עבור מכוניות ישנות במיוחד

מענק גרירה עבור מכוניות ישנות במיוחד

יש לכם מכונית ישנה במיוחד? סביר להניח שהיא כבר לא נוסעת. לא מומלץ לכם שמכונית זו תעמוד כאבן שאין לה הופכין בחצר או בחניה. חלק מחלקי המכונית יכולים להיות שימושיים. אתם יכולים לקבל מענק גרירה של הרכב, באמצעות מכירת הרכב לחברה שעושה פירוק רכבים.

מהם רכבי אספנות?

רכבי אספנות, הם דגמי רכבים ישנים במיוחד. דגמים אשר לא מיוצרים יותר, ויצאו מכלל שימוש. רכבים אלו מקבלים לוחית מיוחדת: רכבי אספנות. רכב אספנות, מוגדר כרב שיוצר משנת 1980 ומטה.

מעט על תופעת האספנות:

כדי להבין את תופעת "רכבי האספנות", מומלץ להבין את עניין האספנות. למעשה, אספנות, היא מציאות מסוימת שמקורה בנפש, ולעיתים אף מחלה. לעיתים, האדם אוסף בצורה אובססיבית וחולנית דברים ישנים. מתוך התחביב לאסוף דברים וחפצים ישנים, נוצרה התופעה של איסוף רכבים ישנים.

חלק מאספני הרכבים, אוהבים לנסוע ברחובות עם רכבים בדגמים ישנים. חלק אחר מהאספנים, מסוגלים לשמור שנים בחצר או בחנייה את הרכב המושבת עם הלוחית "רכב אספנות".

 

מה קורה לרכב אספנות העומד בחצר?

רכב אספנות העומד כמה שנים בחצר, הולך ומחליד. הולך ומתפורר. בסופו של דבר, רכב ישן זה יהווה מטרד. לכן, אין טעם להמשיך במצב זה. לכן, מומלץ מאוד לפנות את הרכב הישן מהחצר ולפנות אל קונה רכבים בתל אביב או כל עיר אחרת בה אתם מתגוררים. קשה להיפרד רגשית מהרכב? לשם כך יש פתרון: מענק גרירה.

מה מטרת מענק הגרירה?

מענק הגרירה נועד כדי לגרום לבעלי רכבים ישנים להיפרד מהרכב, ולמסור את הרכב לגריטה, או לפירוק. בדרך כלל, בעלי רכבי אספנות, מסרבים להיפרד מהרכב הישן מ2 סוגי סיבות:

  1. הם קשורים לרכב הישן, ויש להם זיכרונות מהרכב.
  2. בעלי הרכבים לא רוצים לשלם לגרר על פינוי הרכב הישן.

מה יקרה לרכב האספנות הישן לאחר הגרירה?

רכב האספנות הישן, ישנה צורה. חלקים טובים כמו הגה וגלגלים- יימכרו למגרשי רכבים. אולם, חלקי ברזל אחרים בלתי שימושיים, ימכרו לסוחרי הברזל. חלקים אלו יותכו, ויהפכו לברזל, המשמש לדברים אחרים.

הצלחת מענק הגרירה:

הרעיון לתת מענק גרירה על פינוי רכב ישן, הוכיח את עצמו. בעלי רכבים ישנים רבים, מסרו את רכביהם לגרירה ולפירוק. לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://prk.co.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרגום טכני – מתי נצטרך את זה?
המאמר באדיבות https://odtranslate.co.il קיימים כל מיני תחומי תרגום. התרגום טכני, נחשב לאחד מהתחומים בעולם...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
מי זכאי לקבל החזר מס?
קבוצות שונות באוכלוסייה ואזרחים זכאים לקבל החזר מס. יש מגוון סיבות לזכאות להחזר מס כאשר חלק לא מבוטל...
קרא עוד »
מאי 22, 2021
ד"ר קובי שגיא במתן הסברים על כיצד מדברים עם הילד על הרטבת לילה
נושא ההרטבה הלילית הוא נושא כואב, מעצבן ומאד לא נעים כאשר מדובר על ילדים בני 5 ומעלה אשר גמולים כבר...
קרא עוד »
מאי 24, 2020