מהי הכנסה פסיבית ולמה אתם צריכים אותה? 

הכנסה פסיבית היא הכנסה שנוצרת ללא מעורבות פעילה, כלומר, זה סוג הכסף שזורם לחשבונך מבלי לדרוש זמן ומאמץ. במילים אחרות, זה כסף שעובד בשבילך ולא אתה עובד בשביל כסף. במאמר זה נסביר מדוע חשובה הכנסה פסיבית וכיצד ניתן להשיג אותה.

מהי הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית יכולה להגיע ממגוון מקורות, כגון הכנסה משכירות, דיבידנדים ממניות, ריבית על חיסכון, תמלוגים או הכנסה מעסקים מקוונים, קבלו מידע באתר של עמית והגר. הגורם המשותף בין המקורות הללו הוא שהם דורשים השקעה מראש, מאמץ וזמן, אך לאחר שהעבודה הראשונית מתבצעת, היא מייצרת זרם קבוע של הכנסה.

למה אתה צריך הכנסה פסיבית?

ראשית, הכנסה פסיבית מספקת ביטחון כלכלי. זה מספק זרם הכנסה נוסף, שיכול לכסות את ההוצאות שלך ולעזור לך להגיע ליעדים פיננסיים מהר יותר. שנית, זה מספק גמישות. זה מאפשר לך לנהל אורח חיים רגוע יותר, לבלות בתחביבים או לטייל יותר. יתר על כן, הוא מספק שקט נפשי מכיוון שהוא מספק כר מפני הוצאות בלתי צפויות או אובדן הכנסה פתאומי.

מגוון תחומים להכנסה פסיבית מחכים לכם באתר https://bddror.co.il/2020/06/21/passive-income-what-is-it-and-why-is-it-so-necessary/

כיצד ניתן להשיג הכנסה פסיבית?

השגת הכנסה פסיבית דורשת מאמץ וזמן מראש. אחת הדרכים לייצר הכנסה פסיבית היא השקעה במניות, אג"ח או נדל"ן. דרך נוספת היא ליצור עסק מקוון, כגון חנות מסחר אלקטרוני, בלוג או ערוץ יוטיוב. לא משנה מה השיטה, היא דורשת השקעות מראש, למידה ועקביות.

סיכום

לסיכום, הכנסה פסיבית היא מקור הכנסה חיוני המעניק ביטחון, גמישות ושקט נפשי. זה דורש מאמץ מראש, אבל ברגע שהושג, זה מספק זרם קבוע של הכנסה שמפנה זמן ועוזר לך להגיע ליעדים הפיננסיים שלך. לכן, אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לחשוב על יצירת הכנסה פסיבית ולהשקיע בזה את הזמן והכסף שלך.  מידע נוסף באתר סגול הרצאות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה להתקין מערכת סולארית במשרדים?
מערכת סולארית במשרדים היא פתרון מצוין לחיסכון באנרגיה מצד אחד וקבלת הכנסה פאסיבית מצד שני. ככל ששטחו...
קרא עוד »
דצמ 01, 2019
הייטקיסט מתחיל? כך מתקבלים לחברת הייטק גדולה
לא מעט אנשים מעוניינים להיכנס לתחום ההייטק, ולו כי מדובר בתחום שמניב משכורות גבוהות והוא נחשב כסמל...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
חושבים על רכישת מטבחון? הנה מה שאתם צריכים לדעת
מטבחוני H.P.L אשר עשויים מפורמייקה בעובי 12 מ"מ טומנים בחובם שלל רחב של יתרונות אשר שהופכים אותם לבחירה...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020