איפה תוכלו לקנות דירה בפחות ממיליון שקל

למי מתאים לרכוש דירה ביוון?

כל מי שעוקב אחר שוק הנדל"ן הישראלי בשנים האחרונות יודע, שהמחירים מאמירים בקצב משמעותי ודירות שבעבר היו עולות מאות אלפי שקלים, חוצים היום את קו המיליון, אזורים שבעבר היו נחשבים "ידידותיים ללקוחות", כלומר אזורים שניתן למצוא בהם דירות במחירים זולים וסבירים, הרי שכיום אפשר רק לחלום על מחירים כאלה. במקרים רבים מדובר על דירות שחצו מזמן את הקו של מאות אלפי שקלים ומגיעות למחיר של מיליון ויותר.

אך האמת היא, שאפשר למצוא כיום דירות שעולות גם פחות ממיליון שקל. ניתן למצוא אותן לבד בעזרת אתרי אינטרנט שונים וניתן למצוא אותן בעזרת משרדי תיווך ומתווכים במקומות שונים בארץ. החוכמה היא לדעת איך לחפש, איפה לחפש ולא פחות חשוב, לדעת מה בדיוק נמצא בכל מקום ומקום. הרי אין היגיון לחפש דירה שעולה חמש מאות או שש מאות אלף שקל, אם הסביבה איננה מתאימה למגורים, איננה מתאימה לילדים, או אם מדובר בסביבה בה אין תחבורה ציבורית ראויה, מקומות בילוי, וכדומה.

אז איפה אפשר למצוא דירות בפחות ממיליון שקל?

בדרך כלל אנחנו נוכל למצוא דירות כאלה באזורים שהם מרוחקים מהמרכז או מגוש דן כמו אשקלון, וכן באזורים שמרוחקים מערים גדולות. בתוך הערים עצמן נוכל למצוא דירות כאלה בשכונות שנחשבות פחות יוקרתיות, רחוק מהמרכז של העיר. אך זה לא אומר בהכרח שמדובר בשכונות גרועות.

כמו כן, אנחנו נוכל למצוא דירות ישנות עם מחיר כזה. מדובר על דירות שקיימות כבר עשרות שנים ובגלל בלאי ומסיבות אחרות הרי שהמחיר שלהן נמוך מאשר המחיר של דירות חדשות בשוק.

אופציה נוספת היא לחפש דרך אינדקס מתווכים ומשרדי תיווך דירות אשר נמצאות תחת כונס נכסים ואז במקרים רבים המחיר שלהן יהיה נמוך מערכן בשוק, מתוך כוונה למכור אותן כמה שיותר מהר על מנת להחזיר את החוב לנושים.

צריך להדגיש, חשוב לעבוד עם מתווכים ומשרדי תיווך על מנת לקבל פתרון איכותי ויעיל לדרישות שלנו, כך נוכל למצוא, בין היתר גם דירות במחיר שהוא פחות ממיליון שקל ועומד בגבולות התקציב שלנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים
מהנדסים בארץ ובעולם הם חוד החנית של תחום הנדלן והבנייה. מהנדס שעוסק בבנייה או בכל תחום אחר של הנדסה -...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
הדברת תיקן גרמני לאורך זמן – מה הדרך היעילה ביותר?
תיקן גרמני הינו תיקן אשר נחשב למזיק מעיק שרבים מחפשים כיצד להיפטר ממנו. הוא נוטה להיכנס למטבחים...
קרא עוד »
אפר 04, 2021
ספק ותשתית אינטרנט: האם ניתן לחסוך בעלויות?
יוקר המחייה במדינת ישראל הוא מהגבוהים ביותר בעולם. הישראלי הממוצע נאלץ להוציא כספים רבים מדי חודש על...
קרא עוד »
אוג 19, 2020